online forløb med 1:1 sparring
skriv et velkomstflow
Sådan øger du omsætningen i ’24 med en serie af automatiske nyhedsbreve
*pling* * pling pling* *pling*
Kan du høre det? Det er lyden af det salg, der kan tikke ind helt automatisk, allerede INDEN du er færdig med dette forløb. Og hver eneste gang fremover, når der er et nyt menneske, der skriver sig op til dit nyhedsbrev og modtager den velkomstserie, som du kan ha’ færdig om et par uger
Det her er ikke bare et onlineforløb, hvor vi skriver nyhedsbreve og salgssider – det kan være en stor del af din indtægt i ’24
… og en værktøjskasse, du kan bruge, hver eneste gang du skal skrive en salgsside eller et nyhedsbrev fremover. Også selvom du ikke er professionel tekstforfatter.
Jeg ville gerne være mere uafhængig og ikke køre kampagner hele tiden
Jeg ville gerne automatisere noget af mit salg og ikke være så afhængig af at køre kampagner hele tiden; nu har vi så lige været syge allesammen herhjemme, og det var fedt at se, at der kom penge ind på kontoen alligvel. Jeg kan se, at flowet også har boostet salget af andre kurser og det giver mig flere følgere på Instagram. Cirka 5 procent af de nye læsere har købt, og næste step er at få det tal højere op.
… and this is how we do it
Du får både online skrivelektioner, individuel sparring, ugentlige opgaver der hjælper dig i mål og flere skriveworkshops 👇
UGE 1: FIND DET PERFEKTE FLOW
Dit resultat afhænger af dit flow. Og der er forskel på, om du sælger et stort eller et lille online kursus, konsulenthjælp, kunstige negle eller et individuelt coaching forløb.
I den første uge kommer du til at lære:
✔️ De 5 typer velkomstflow; og hvordan du vælger det rigtige
✔️ Hvor vigtig din freebie er for dit salg, og hvorfor de fleste fejler fatalt
✔️ Hvad du skal skrive i de forskellige mails i din velkomstserie (du får også en liste med de 4 typer storsælgende mails, du skal ha’ med)
✔️ Hvornår du skal begynde at sælge
✔️ Hvilke 3 elementer, der kan hæve dit automatiske salg.
▶︎ Vi mødes til en online workshop den 18. januar fra 10.00-12.00, hvor du får hjælp til at lægge en plan for et storsælgende flow, der passer til din forretning.
Når den første uge er gået, så har du truffet alle de svære beslutninger og lavet en plan over dit flow. Lige fra din freebie (hvis du overhovedet skal ha’ én) til indholdet i dine mails og det, du skal sælge.
UGE 2: TEST & E-MAIL COPYWRITING BASICS
Vi gider ikke at bruge tid på noget, der ikke gi’r resultater – og derfor tester vi den første del af dit velkomstflow med en lille challenge i denne uge. Du får 3 metoder, og du kan vælge den, der passer bedst til.
Derudover skal vi ha’ styr på nogle copywriting basic’s, inden du skal i gang med at skrive nyhedsbreve og salgssalgssider:
✔️ E-mails copywriting dos and dont’s
✔️ Hvad du skal gøre i stedet for bare at gi’ værdi
✔️ Hvordan du kan bruge storytelling strategisk
✔️ Hvordan du skærer dine nyhedsbreve, så de sælger samtidig med at din målgruppe vil elske at læse dem.
✔️ Hemmeligheden bag at blive kreativ på kommando, så du kan skrive effektivt uden at gå i stå undervejs eller vente på inspirationen
▶︎ I denne uge har du mulighed individuel sparring på den plan, du har lavet; lige fra valget af freebie til prissætning og indholdet i dine mails. Det foregår den 25. og 26. januar.
Når denne uge er gået, så ved du, at du er på rette vej, og du er klar til at skrive dit velkomstflow.
UGE 3: FORVANDL LÆSERE TIL KUNDER
Det er ikke en kunst at skrive gode salgssider. Det er håndværk. Og det kan læres.
I denne uge får du alt, hvad du skal bruge for at skrive storsælgende salgssider:
✔️ 5 opskrifter på salgssider, og hvilken du skal vælge
✔️ 9 forskellige psykologiske triggere, du kan bruge til at skrue op for dit salg
✔️ Hvordan du bruger testimonials til at sælge mere
✔️ Hvordan du kan bruge ChatGPT til at gøre dine argumenter endnu mere overbevisende – og til at få idéer, du aldrig selv var kommet på
✔️ De afgørende detaljer som de fleste glemmer, når de forsøger at sælge med automatiske flows.
▶︎ Vi mødes til en online skrive workshop den 1. februar fra 10-12.00, hvor du får kickstartet din salgsside … og når du er færdig, har du mulighed for at sende din salgsside til Gitte Stounberg og få feedback.
UGE 4: SKRIV, SKRIV, SKRIV ✍️
I denne uge skal du ikke lære noget som helst nyt … til gengæld skal du ha’ skrevet en hel masse!
▶︎ Den 8. februar mødes vi til en online skriveworkshop fra 9-15.00, hvor vi skriver på vores mails sammen. Det vil formentlig overraske dig, hvor langt du kan nå denne dag. Du kan få hjælp til at komme i gang, hvis du går i stå … og ja, du må selvfølgelig gerne stille spørgsmål undervejs.
UGE 5: FÅ FLERE PÅ NYHEDSBREVET - OG SE RESULTATET TRILLE IND PÅ DIN BANKKONTO
Når du har skrevet alle mails og salgssider i dit velkomstflow, så har du et set-up, der kan sælge for dig. Men det kræver, at der kommer nye læsere ind på din liste, og derfor er det lige præcis det, der skal være temaet i denne uge.
Derfor får du i denne uge:
✔️ 8 organiske metoder til at tiltrække tusindvis af læsere – uden at bruge en eneste krone
✔️ Svaret på, hvornår det kan betale sig at annoncere
✔️ Opskriften på at skrive Facebook-annoncer, der gi’ billige leads og masser af nye læsere til din forrening
✔️ En trin-for-trin guide til at sætte annoncer op på Facebook.
▶︎ Den 22. februar kl. 10-12.00 mødes vi til en online workshop med dygtige Chaneese Friis, hvor hun viser, hvordan du nemt kan sætte en annonce op, vælger de rigtige målgrupper m.m.
Når denne uge er gået, så er du klar til at skalere og nå endnu længere ud til endnu flere.
UGE 6: FINPUDS DIT FLOW - OG SÆLG ENDNU MERE
Det er en kæmpe sejr at nå i mål med sit velkomstflow. Men hvad nu, hvis du kan optimere dit flow og tilføje et par elementer, så den kan sælge endnu mere?
I denne uge dykker vi ned i dine tal, og hvordan du kan bruge dem pro-aktivt:
✔️ Hvordan du kan bruge dine tal til optimere dit flow
✔️ Hvordan du kan bruge dine tal til at fikse dit flow og sætte ind det rigtige sted, hvis det sælger for lidt
✔️ Hvordan du med få simple next-step-greb kan øge tallet på bundlinjen
✔️ Hvilke 6 andre flows du kan tilføje, hvis du vil sælge endnu mere.
Vi mødes til en online workshop den 29. februar fra 10-12.00 med fokus på, hvordan du kan skrue op for det automatiske salg.
Det bedste er, at min velkomstserie endelig konverterer!
Jeg havde faktisk et velkomstflow i forvejen, men det konverterede ikke godt nok. Men nu konverterer serien cirka 9% af læserne til kunder, og hver gang jeg bruger 1000 kr. på annoncer, får jeg cirka 3000 kr. ind. Jeg vil anbefale det til alle, der vil ha’ en god velkomstserie, der både sælger, men også ‘uddanner’ ens kunder.
Når du har gennemført har du ikke bare et velkomstflow, der kan sælge på autopilot ✍️
Du har også fået redskaberne til at bygge videre og opsætte flere flows, så du kan sælge endnu mere.
… og du har fået den ultimative copywriting-værktøjskasse, som du kan bruge hver eneste gang, du skal skrive en salgsside eller et nyhedsbrev fremover
Anne brugte copywriting-teknikkerne til at skrive en ny salgsside … og solgte for 38.500 kr. ekstra
“Jeg har fået meget mere end et velkomstflow. Jeg har fået et kæmpe bibliotek af viden, som jeg kan bruge hver eneste, jeg skal skrive et nyhedsbrev eller en salgsside. Jeg brugte bl.a. en af opskrifterne på salgssider, da jeg skulle sælge mit nye forløb, og det gjorde det så nemt for mig at skrive den. Det er et fantastisk forløb for alle, der gerne selv vil skrive deres mails.”
Skal jeg hjælpe dig med (endelig!) at få skrevet et velkomstflow, der (rent faktisk!) konverterer
Jeg hedder Gitte Stounberg, og i mere end 10 år har jeg arbejdet med content marketing og copywriting. Jeg har både skrevet for, rådgivet og undervist 1900+ virksomheder i, hvordan de kan skrive sig til mere salg. Blandt andet med velkomstflows.
Jeg har set, hvilken forskel det kan gøre for andre.
Men jeg har også mærket det i mit eget lille verdensfirma. Som soloselvstændig og mor til to små piger, er jeg meget optaget af, hvordan jeg kan gøre tingene smartere. Så jeg ikke skal starte forfra, hver eneste gang der skal sælges noget.
Hvis du har spørgsmål til forløbet, så send dem til hej@gittestounberg.dk
EARLY BIRD TILBUD
Din pris for et velkomstflow, der kan sælge for dig igen og igen er 6.995 kr. ekskl. moms
For den pris får du evighedsadgang til al materialet og alle online workshops på forløbet. Derudover får du mulighed for at få individuel sparring på det, du skriver undervejs.
OBS: Der er kun plads til 25 på forløbet – og hvis linket ikke virker, så er det fordi forløbet er fyldt op.
Hvis du løser alle opgaver og challenges på forløbet, så har du et færdigt velkomstflow efter 6 uger. Som kan sælge for dig i resten af 2024. Og 2025 og …
PRAKTISK: Forløbet starter den 16. januar, og slutter den 29. februar. Du vil få tilsendt en velkomstmail med en lille opgave straks efter køb, men ellers skal du ikke gøre noget, før vi mødes (online), når forløbet starter.
Kan jeg få sparring på det, jeg skriver?
Yes, det særlige ved dette forløb er, at du kan få sparring på det, du skriver, mens forløbet står på. Detaljerne får du, når forløbet starter.
Hvor længe har jeg adgang?
Du har evighedsadgang til al materialet, så du kan vende tilbage igen og igen. Måske næste gang du skal skrive et nyhedsbrev? Eller en salgsside. Derudover optages alle onlineworkshops, så du kan se dem, selvom du ikke har været med live.
Hvornår foregår det?
Forløbet starter 16. januar og slutter den 29. februar. Det hele foregår online, og forløbet vil være en kombination af selvstudie, online workshops og individuel sparring.
Sæt gerne kryds i kalenderen 👇
- 16. januar kl. 10.00 mødes vi til en kort velkomst og introduktion til, hvordan du får mest ud af forløbet.
- 18. januar fra 10.00-12.00 planlægger vi dit flow; lige fra freebien til hvad du skal sælge, og hvad der skal stå i dine mails.
- 25.+ 26 januar er der mulighed for individuel feedback (det præcise tidspunkt skal du selv booke).
- 1. februar fra 10.00-12.00 handler det om salgssider.
- 8. februar fra 9.00-15.00 mødes vi til en online-heldags-skriv-så-mange-mails-du-kan-workshop.
- 22. februar fra 10.00-12.00 er der annoncerings-workshop med den dygtige Chaneese Friis – og du kan stille spørgsmål undervejs.
- 29. februar fra 10-12.00 slutter vi af med at sætte fokus på, hvordan du kan få dit salgssflow til at sælge endnu mere.
Jeg har travlt; hvor meget kræver kurset af mig?
Altså … dit velkomstflow skriver jo ikke sig selv. Så jeg vil ikke lyve og sige, at det bliver nemt, og at resultaterne kommer til at rulle ind med en minimal indsats.
Men samtidig skal du også vide, at dette forløb ikke er et stort teori-kursus, hvor du skal bruge dagevis på at lære en masse nyt og svært. Alt, hvad du lærer på forløbet, er hands-on, så du kan bruge det direkte, når du skal skrive dit velkomstflow.
… og hvis du dukker op til de aftalte workshops, og sætter nogle ekstra timer af til planlægningen i starten, så er du faktisk rigtig langt.
Er der overlap med andre online skrivekurser?
Med mindre du har købt velkosmtflow-forløbet før, så vil du ikke opleve overlap af betydning.
Jeg vil gerne sælge onlinekurser, men har ikke lavet dem endnu. Kan jeg stadig være med?
Ja! Og jeg hjælper også gerne med at finde ud af, hvad du skal sælge på forløbet og med at lave en plan for dine kurser, så du kommer hurtigt i mål.
Hvad kan jeg forvente at tjene på et velkomstflow?
Det er umuligt at svare på, sorry 😅
Men der er simpelthen så mange faktorer, der afgør, hvad der muligt at tjene. Men jeg kan fortælle, at nogle tidligere kursister kan tjene mere end en månedsløn på den måde.
Hvad der er muligt for dig kommer dels an på, hvad du sælger, og hvor stærkt dit brand er. Derudover afhænger dit salg af dine mails, dine salgssider og din evne til at skrive et overbevisende flow.
Og de tre sidste ting arbejder vi med på forløbet 🔥
Hvad hvis jeg ikke har et nyhedsbrev i dag eller kun få læsere?
Så er du landet det helt rigtige sted! Med et velkomstflow kommer du godt fra start … og du får metoderne til at få mange flere læsere 🔥
Jeg sælger produkter. Er forløbet stadig for mig?
Principperne for hvordan du skriver et godt velkomstflow er grundlæggende de samme – uanset hvad du sælger. Jeg tilpasser eksemplerne på forløbet efter dem, der tilmelder dig – så ja, du kan også godt være med, selvom du sælger produkter.
Passer et velkomstflow til min forretning?
Har du et nyhedsbrev? Eller vil du gerne i gang med at sende nyhedsbreve? Hvis ja, så er et velkomstflow ALTID en god idé – det skal blot tilpasses, så det passer til lige præcis dig